27 Ağustos 2013 Salı

Güllüoğlu Bloggerlar ile Lezzet Sırlarını Paylaştı

Geçtiğimiz Cuma günü Güllüoğlu nun nazik daveti ile FSM Güllüoğlundaydım. Bursalı bloggerlar olarak kendimizi mutfakta bulduk. Ve o nefis poğaçalar nasıl yapılıyormuş, işin sırrı neymiş öğrendik.
Fatih Bey anlattı biz pür dikkat dinledik, izledik. Hamur yoğurulduğunda taktiklerimizi alıp başladık şekil vermeye. Ben her ne kadar el aşina olmadığından yapamasamda, biraz biraz tecrübe kazandım bence. Evlenme yaşına gelmiş ben için bu workshop harika bir hızlı kurs oldu:) Buradan buna katkıda bulunan Fatih Bey e çok ama çok teşekkürler. Şimdi fotoğraflarla o pufuduk poğaçaların yapım aşamaları nelermiş bakalım;)


İşte böyle güzel bir gündü. Yaptığımız poğaçaları sıcacık yedik. Arkasından gelen güzel ikramlara zaten sözüm yok:) Tıka basa doymuş bir şekilde eve dönerken aklımdan geçen "tarif elimde, nasıl yapıldığını gördüm, acaba evde bende aynısını yapabilir miyim?" :)) En kısa zamanda denedikten sonra haber veririm;)
İyi Haftalar...

Güllüoğlu Facebook

Güllüoğlu Twitter

TEŞEKKÜRLER FATİH BEY VE GÜZEL EKİBİ

8 yorum:

  1. hepsi çok lezzetli görünüyor, ben de orda olmak isterdimmm :)

    YanıtlaSil
  2. Cok eglenecelı gecmıs canım bundan sonra ertelemek yok ;)

    YanıtlaSil
  3. Biz tesekkur ederiz .. B.Fatih Güllü

    YanıtlaSil
  4. ayy o tatlılar poaçalarr yapılıır mı şimdi bu :(( :)

    YanıtlaSil
  5. herşey harika görünüyor :)

    takibindeyim http://porsukcilli.blogspot.com/ bende beklerim

    YanıtlaSil
  6. süpermiş, ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  7. ayy süpper görünüyorlar yaaa poğaçaların tarifini de verirmisin? :)

    YanıtlaSil