25 Mart 2013 Pazartesi

Pınamoda / Kazananlarrrr

Kısa bir süre önce start verdiğimiz yarışma dün itibariyle bitmişti. Ve şimdi kazananları açıklamaya geldi sıra. Çünkü tam 3 şanslımız var..
Umarım herkesin gönlünden geçen olmuştur. İsterdim ki herkese verebilelim ama maalesef:( Lafı uzatmıyorum ve bu cicişleri kimler kazanmış açıklıyorummmm tattatatattaaaaammmmm!!!!

Saat => Mine Dülger

Bebeyaka => zeynep

Bileklik => Adsız 

Verdiğiniz mail adreslerine mesaj gönderdim bile. Sizde hemen bana geri dönüş yapın ki kargolayım hemen;)

Herkese katılımları için çok teşekkürler!

4 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. mail adresi yazıyo ya mail attımm o bilicek kendini artık:D

      Sil
  2. şanslılara tebrikler..
    zeynep ismini görünce heyecan yaptım :)

    YanıtlaSil
  3. Ben kaçırdım kolye muhtesemmmm :)

    YanıtlaSil