14 Mart 2013 Perşembe

Parfüm Önerilerim

Uzun ve soğuk bir kışın ardından nihayet baharın sıcak havasına yüzümüzü döndük. Havaların ısınmasıyla kış sezonu boyunca kullandığımız kokulardan da vazgeçmenin zamanı geldi artık. Çünkü kış aylarında kullandığımız kokular yaz sezonunun cıvıl cıvıl renkleri ve coşkusu karşısında oldukça sönük kalıyor. Eğer sizlerde benimle hemfikirseniz, sizin için seçtiğim iki parfüme mutlaka bir göz atmalısınız!
Yaz için hoş, ferah ve biraz da seksi seçenekler arıyorsanız eğer, Eternity sizler için benzersiz bir seçenek olabilir. Üst notalarında mandalin, frezya, adaçayı orta notalarında ise nergis, kadife çiceği, beyaz leylak, müge ve dip notalarında paçuli, sandal ağacı ve amber bulunan Eternıty, “Modern tarzın uyumlu bileşimi” olarak da tanımlanabilir. Parfümlerin bir çok kozmetik mağazasında ki dudak uçurtan fiyatlarından şikayetçiyseniz eğer, Evoria İndirim Kodu ‘nun avantajlı dünyasına göz atmanız da fayda var !

Sizler için seçtiğim bir diğer koku ise Versace Vanitas.
Versace Vanitas benliğin en feminen parçası olarak da tanımlanabilir. Bu harikulade koku sahip olduğu gül, frezya, sedir, osmantus, tiare ve siyah çay ile havaya sonsuz çekici bir koku dağıtıyor.

Yaz dönemi boyunca mutlaka bu ki parfümden birini tercih etmenizi öneriyorum. Parfümlerle ilgili küçük bir dip notu da burda eklemeden geçemeyeceğim: Kalıcılığını uzun süre yitirmeyen parfüm seçenekleri arıyorsanız eğer “eau de toilet” yazan parfümleri tercih etmelisiniz. Havada dağılan eşsiz kokunuza giyim ve aksesuar tercihlerinizin gölge düşürmemesine de dikkat etmelisiniz. Yeni sezonun en trend kıyafetleri en avantajlı fiyatları ile Markafoni İndirim Kodu’nda  sizleri beklediğini unutmayın. Havaya, suya ve daha sonra toprağa ilk cemre çokdan düştü. Sizlerde kendi dünyanıza ilk cemreyi kokunuza ikinci cemrenizi ise görünüşünüze katın. Sevgiyle ve baharın renkleri ile kalın…

Bu konuk makale indirimhediyeceki.com’a aittir

4 yorum:

  1. iki kokuyuda kullandım, tek kelime ile superr

    YanıtlaSil
  2. Merhaba blognuzu çok beğendim.Takipteyim parfümün kokusunu biliyorum çok hoş ama kullanmadım.Bende sizi blogma bekliyorum umarım kırmaz bize katılırsınız sevgiler:))

    YanıtlaSil
  3. Takipteyim benim blogada beklerim http://modalianlar.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  4. Versace'in Bright Crystal'i merak ediyorum aslında bir arada bu kokuyu incelerseniz çok sevinirim :)

    YanıtlaSil