12 Haziran 2012 Salı

Yeni Saç Rengim




Yine yeniden..
Uzun zamandır saç rengimi değiştirmeyi düşünüyordum bildiğiniz gibi ve en sonunda dün gittim ve ta ta ta tammmmm:))
Koyu renkten kurtulduğum için çok çok mutluyum. Bir daha asla diyorum! Kumral dan koyu renkler benden uzak dursun. Yavaş yavaş böyle yine sarıya geçiş yapmayı düşünüyorum. Ama bu rengi de çok sevdim sanırım uzun süre kullanabilirim.
Ev ortamında sarı ışıkta çekilmiş olarak renk bu şekilde. İlerleyen günlerde dışarıda gün ışığında da çeker, paylaşırım;)
Rengin adını soranlara maalesef cevap veremicem. Kuaförüm 3 rengi karıştırıp elde ettiğini söyledi. Ama ne oldukları konusu büyük bir sır mış:))

26 yorum:

  1. çoook yakışmış bu renk bence elletme :)


    begumyagci.blogspot.com

    YanıtlaSil
  2. super olmuşş canım ya bayıldım kuaforunun adı ne acaba ve yeriii tabikii:)

    YanıtlaSil
  3. Ha-ri-ka:)) Sakın değiştirme canım, acaip yakışmış:))

    YanıtlaSil
  4. çok hoş olmuşsun, çok beğendim

    YanıtlaSil
  5. çok beğendim , tam olarak bu renk ise harika
    bence hiç sarıyı düşünme;)

    YanıtlaSil
  6. çok yakışmış canım

    www.pinkthingsel.com

    YanıtlaSil
  7. gayet guzel yakısmıs gule gule kullan bende sıyahtan dondum bu renk tonlarında :)) yaza baslangıc yaptın desene:))

    YanıtlaSil
  8. Modaliza sakın koyu olma bida bu renkte kalmalısın inanılmaz yakışmış
    madambfashion.blogspot.com
    beklerim bende

    YanıtlaSil
  9. ben de cok yakıstırdım gozlerın ortaya cıkmıs ıyıce kuzucuk gule gule kullan bu yenı rengını

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. serapcım sarıkafam tşk ederimm tatlım bnm:*

      Sil
  10. ya çok yakışmış şeker! :)

    YanıtlaSil
  11. KAŞLARININ RENGİNİDE ACİL DEĞİŞTİRMELİSİN

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kararsızım bu konu da, ama sanırım değiştirmicem

      Sil
  12. Aynen çok yakışmış :D ben de snn gibi bi DAHA asla koyu renk diyorum!! yaşasın sarı kafalılık :P

    YanıtlaSil
  13. Ne demiştim hatırlarsanız.İlk saçını koyultmayı söylemiştin.Seda(Rococosh) kesinlikle kahve demişti ama ben kesinlikle sarı demiştim ve bak gör bir süre sonra yine saçını açacaksın ve sarıya döneceksin demiştim. Yaaa, bir abla sözünün doğrulupu bir kez daha kanıtlanmış oldu:-PP :)Neden? Çünkü tecrübeyle sabit. Yani ablan da zamanında aynı yollardan geçmişti Özlemim:)) Ve bu renkkk enfesss olmuş. aferin kuaför
    ne bunu iyi not etsin bozmasın tonlarını sonra.le güle kullan canım. Çok yakışmış.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahah aynen ablacım öyle oldu, haklı çıktın. Beni böyle tecrübelerinle döv sen:)
      Kuaförümde 3 boyayı karıştırmış ve defterine kayıt altına aldı bunları tabi, renk bozulması olmaz yani;)
      çok tlk ederim ayrıca. beğenmene sevindim:*

      Sil
  14. I totally love your Hair color! Which tone is it called and from which company is it?
    xoxo anja

    http://stil-houette.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. thank you but does not say what my hairdresser used paint
      it's a secret :)

      Sil
  15. Çok güzel olmuş ne sarı ne koyu bence en güzeli bu :) Maşallah sana :)

    YanıtlaSil
  16. Saçların boyaya rağmen çok canlı duruyor. Bakım yapıyor musun ya da serum vs kullanıyor musun?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aylık kuaför bakımları yaptırıyorum, bunun dışında evde de kremler,bakım yağları kullanıyorum ara sıra

      Sil
    2. Cevabın için teşekkür ederim canım. Evde kullandığın ürünlerle ilgili bir post hazırlarsan çok çok mutlu olurum güzelim

      Sil
  17. Beğenen veya beğenmeyip yorum bırakamayan herkese çok tşk ederim;)

    YanıtlaSil