27 Haziran 2012 Çarşamba

eBay Alışverişim


eBaydan ilk alışverişimi yaptım sonunda. Bundan sonra da bu durum sıkça tekrarlanacak gibi. Gelin neler almışım beraber bakalım;)


Bu kulaklarla telefonuma resmen can geldi. Bursa da bir yerde bulamamıştım, ama sonunda benim oldu.


Hello Kity olan herşey ilk görüşte beni kendine aşık ediyor zaten. Yine bu kılıfta onlardan biri oldu.


 Bilekliklerime 3 yeni arkadaş daha katıldı. Ve hepsii çok güzeller. Renkleri zaten ayrı bir olay.



Bu yüzüğü bilen biler. Beğeniyordum ve aldım;) Gerçekten çok güzel duruyor.


3 ayrı kişiden alışverişimi gerçekleştirdim. Hepsi de çok ilgiliydi. Ve tüm bunlar sadece 21 gün sonra elime ulaştı. Şanslıydım galiba. Bundan böyle yeni ciciler ebayden olacak gibi;) 
XOXO

16 yorum:

  1. bileklikler çok cici :) güle güle kullan ;)

    YanıtlaSil
  2. Canım iyi günlerde kullan.Yüzüğün siyahı bende var,çok şık gerçekten.Satıcı isimlerini verebilirmisin ;) <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 12onetwogood
      leehuistore22
      2010mary6668
      satıcıların isimleri;)

      Sil
  3. Bileklikler çok güzel. Hello kittyli telefonluk ayrı güzel :)

    YanıtlaSil
  4. Bileklikler çok tatlıymış güle güle kullan

    YanıtlaSil
  5. Hello Kittyli kılıfa ve YSL yüzüğe bayıldım........

    "www.sevalvemoda.blogspot.com"

    YanıtlaSil
  6. hepsi harika parçalar
    yüzüğü de bulman bir şans olmuş

    telefonlarda çokşirin görünüyor

    güle güle kullan
    sevgiler

    http://www.darkolivestyle.com/

    YanıtlaSil
  7. ah kuzu ne güzel minnaklar almışsın sen:)yüzüğü daha da gülerek kullan :)

    YanıtlaSil
  8. Bileklikler cok tatli ozellikle renkleri nasil guzel onlarin
    Gule gule kullanman dilegiyle ;)

    YanıtlaSil
  9. Oh wow what beautiful things!! I have the same bunny case:) but mine is black...These bracelets are awesome, i love especially the blue and red one and the ring is gorgeous as well!! What a great haul! Can you give me the link from the bracelets?

    Hope you visit me on my blog
    fashionobsession-mieni.blogspot.com

    YanıtlaSil
  10. yaa ben bilekliklere bayıldım!!
    en kısa sürede almalıyım:)
    buarada bana da bekleriimmmmm:)))

    http://obenimgizlibahcem.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  11. çekilişime beklerim
    http://blackbutterfly-busraaaa.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  12. hello kity aşkına nekadar güzeller .BURSA da nerdeee, yok böyle şeyler:( eli yüzü düzgün bir kılıf bulmak bile zor. en fazla ipone nun varsa birkaç birşey var yoksa zaten unut gitsin:)bu arada bursalı olduğunu yeni öğrendim çok çokk sevindim:)

    YanıtlaSil