18 Haziran 2012 Pazartesi

Instagram Günlükleri #6

Sevgili Lizard Queen yani Gizemin çekilişinden bu güzelim defteri kazandım. Güzel bir paket ve harika notu için buradan da çok teşekkürler.

 Çarşambadan itibaren yazlıktaydım bildiğiniz gibi. 5 günlük kısa bir tatil yaptım.

 En sevdiğim balık = ÇİPURA

 Adımı kumlara yazdım

 Hafif yandım ya hemen neon ojelerimi sürdüm tabi:))

 30 tane midyeyi mideye indirdim. Deniz ürünlerini aşırı çok seviyorum. Her zaman olsa yiyebileceğim belli başlı besinlerden biri de midyedir.

 Tatil arkadaşım Emel diğer bir deyişle Emily

 5 günde 1 kitap daha bitirdim. Güzeldi, tavsiye ederim.

 Ve son olarak sevdiğim insanlar için midye kabukları topladım çeşit çeşit. Şimdi bunlar sahiplerini bekliyor. Hafta içi hepsini dağıtmış olurum.

Bu fotoğraflar sadece bir kısmı. Anlık takip için beni @modaliza adıyla bulup, takibe alabilirsiniz.

İyi Haftalar

Instagram: @modaliza

Twitter: @modaliza

P.S Çekiliş sona ermiştir. Sonuçları gece kontrol edip, kazananı yarın açıklıyorum;)

5 yorum:

  1. Nice blog,you look great.
    I love tsipoura fish:))
    I wonder if you would like to follow each other : ).

    http://www.glossylala.blogspot.co.uk/

    Happy blogging!

    YanıtlaSil
  2. çok eğlenceli fotoğraflar :) neon pembe ojenin numarasını yazabilir misin canım çok güzel durmuş bayıldım resmen :)

    http://rosaygrismoda.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  3. keyıf dolu tatıl gecırmısın..bende mıdyeyı cok severım ohh hatta bayılırım :))) balıgıda rokayla severım hahha olsada yesem dedım suan..tatılde kıtap okumak buyuk keyf..arkadasdarın ıcın topladıgın denız kabukları ıse super..kocaman sevgıler

    YanıtlaSil
  4. defteri guzel gunlerde kullanman dilegiyle. :))

    http://the-lizard-queen.blogspot.com/

    YanıtlaSil