2 Temmuz 2016 Cumartesi

HASTANE VE DOKTOR SEÇİMİM

Uzun zamandır yazmak istediğim en önemli, en çok sorulan sorulardan biriydi bu hangi hastane ve doktora gidiyorsun?
Bunun cevabı aslında insanın kendinde. Çünkü siz nerede kendinizi rahat hissediyorsanız orası olmalı doğum yapacağınız hastane ve doktor. Benim de hiç kolay olmadı bu seçimlerim. Şimdi ki doktorumu bulana kadar yaklaşık 3 hastane ve doktorla görüştüm. Bunlar da çevreden duyduğum
"bak şunun gelini burda doğum yapmış çok memnunmuş"
"o doktora çok iyi diyorlar, ona git" vs gibi yönlendirmeler sayesinde oldu. Ve bunun aslında nasıl bir hata olduğunu daha sonra anladım. Çünkü başkasına iyi gelen size iyi gelecek diye bir kural yok. Başkasının önerisi ve tavsiyesiyle gidiyorsun tamam hastane çok güzel tam donanımlı ama 9 ay boyunca görüşeceğin doktora ısınamadıktan sonra hastanenin adının, şeklinin hiç bir önemi kalmıyor. Bu yüzden hastaneden önce doktorunuzla iyi bir iletişim sağlamanız en önemlisi bence.


Ben Özel Rentıp Hastanesi - Opr. Dr. Nazmiye Şentürk e gidiyorum. Çünkü ilk görüşmemizden itibaren aramızda çok güzel bir enerji oluştu. Muayene sonrası odadan çıkarken Serdar'a "işte bu, doktorumuzu bulduk. Alsın beni doğurtsun" dediğimi biliyorum:) Çünkü Nazmiye Hanım o kadar güler yüzlü, işini severek yapan bir doktor ki hiç yabancılık çekmeden hemen size ve bebeğinize sahip çıkıyor. Ultrasonda detaylıca bebeğinizin durumu hakkında bilgi verirken, sonrasında sizin sorabileceğiniz hiç bir soru kalmıyor çünkü çok geniş kapsamlı sıkılmadan her şeyi anlatıyor. Sizde gönlünüz ferah bir şekilde hastaneden ayrılıyorsunuz.

Ben çok çok memnunum doktorumdan. Ama en başında dediğim gibi herkesin enerjisi aynı olacak, sizde en az benim kadar memnun kalacaksınız diye bir şey yok. Benim ki sadece sorulan sorulara cevap olarak yazılmış bir post. Fakat şimdiye kadar yeni hamile olduğunu öğrendiğim 2 arkadaşımı da Nazmiye Hanıma yönlendirdim, onlarda benim kadar memnun kaldıklarını ve aynı doktorla  devam edeceklerini söylediler ki ne mutlu bana. Tavsiyem bir işe yaradı.

Doğum sonrası da yine hastane ve doktorumla ilgili bir yazı yazmayı planlıyorum. Ameliyatım nasıl geçti, ortam nasıldı, hastane odası vs gibi. Bu yüzden takipte kalmayı unutmayın;)

Rentıp web sitesi: www.rentip.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder