23 Ocak 2016 Cumartesi

IT'S A GİRL


Evet. O bir kız!

2 hafta önce tarama testi için gittiğimde doktor erkeğe benziyor, ama kesin birşey demiyorum demişti. Bende erkektir o zaman yanılma pek olmaz herhalde erkekte diye düşünerek erkek giysileri bakmaya başlamış odasının hangi renkte olacağının taslağını çıkarmıştım bile:) Ama Allah biliyor ya kendimi bildim bileli hep kız çocuğum olsun istedim. Bu küçüklükten gelen bir şey. Bazıları erkek çocuklarını çok sever, bazıları benim gibi kız-cıdır. Hatta ben o zamanlar adını bile düşünmüştüm. (Şimdilik o bir sır:) Ama doktor erkek deyince de sağlıklı olsun demiştim. Ne farkederdi ki. İçimde taşıdığım benim CANIM sonuçta.. 

Bugün tekrar kontrol için gittiğimizde doktor kız deyince, kesin mi? diye sormadan edemedim. Ve evet kesindi. Bir kızım olacaktı. İsmi bile şimdiden belli olan bir kız ♥


6 yorum:

  1. Ne de güzel bir haber , şimdiden odasının çok güzel olacağını tahminn edebiliyorum :)
    hayırlı olsun

    YanıtlaSil
  2. Ben erkek delisiyimdir. Genelde birinin hamile olduğunu duyunca aaa erkek mi, inşallah erkek olur, erkeğe benziyor o göbek diye söylenenlerdenim :D
    Ne yalan söyleyeyim ilk okuduğumda kesin kız dedim :) Belki de kafamdaki Modaliza'nın bir kızı olmalı diye düşündüm, bilmiyorum. Rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah :)

    YanıtlaSil
  3. Canım yaa senin adına çok sevindim :) umarım hayat size onun gelişi ile şans ve sağlık da getirir :)

    YanıtlaSil
  4. Ya çok sevındım kesınleştiği için ne guzel onu suslersın püslersin tam senlık bencee:)) mavış maviş sapsağlıklı doğsun küçüközlemcik :** oyyy ben heycanlandım nıyeyse :D

    YanıtlaSil
  5. Allah sağlıklı mult bir ömür nasip etsin :)
    bende yeni blog açtım nasıl olduğu hakkında yorumlarını paylaşır ve beni takip edersen çok sevinirim.
    http://sengulasikkutlu.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  6. İşte dünyanın en şanslı insanlarından birisiniz artık...cıvıl vıvıl kız çocukları, gülümsemeleri, hareketleri bir başa. Kenarlıkları, dansları, yürüyüşü hep nazlı onlar. Hele giydirmek süslemek, saçları şekilden şekle sokmak...
    Sağlıkla kucağınıza alın..adı ne ki merak ettim;)))

    YanıtlaSil