21 Ocak 2016 Perşembe

HAMİLEYİM!



Vay beeeeeee! 

Daha dün çeyiz hazırlıkları, evlilik yazıları yazarken şimdi bir bebeğim olacak. En başından söylüyorum Allah isteyen herkese versin inşallah. Çünkü biz istedik. Öyle bir kaç yıl gezelim, evliliğin tadını çıkaralım diyenlerden olmadık. Hemen ailemizi büyütmek istedik. Ve çok şükür evliliğimin 6. ayında 5 haftalık hamile olduğumu öğrendim. Yuppi!

İlk haftalar yakın çevre hariç kimseye söyleyememek en kötüsü. Öyle bir mutluluk ki herkes bilsin istiyorsun. Özellikle ben sosyal medya da takipçilerime duyuramadım ya içim içimi yedi. İlk 3 ay düşük riskini atlatıp, 2li tarama testi sonuçların güzel çıktıysa, sosyal medya paylaşım zamanı gelmiştir demek. Ben geçtiğimiz haftalar instagram da bu haberi paylaştım. Bundan böyle de bloga hafta hafta ne gelişmeler yaşandığını, neler hissettiğimi yazacağım. Ama şimdiden şunu söyleyebilirim ki, gebelik hakkında hiç bilgisi olmayan ben, şu an her şeyi silip süpürdüm. İlk öğrendiğimde, ilk doktor randevuma gittiğimde söyledikleri, yaşadıklarım o kadar uzak tı ki bana, hiç bir şey bilmiyordum. Sonra araştırdım, bir sürü kitap aldım-okudum ve şuan yarı profesyonel bir anne adayıyım:)

Şu an 15. haftadayız. Cumartesi günü yine doktor randevumuz var, cinsiyeti öğrenicezzzzzz. Ay çok heyecanlı. Yakın çevrem de ki herkes erkek diyor, instagram takipçilerimin de çoğunluğu kız. Peki siz? 

Haftaya görüşürüz... 


10 yorum:

  1. Canım gözünüz aydın, çok sevindim, Allah herkesin gönlüne göre versin inşallah, cinsiyetini ben de merakla bekliyorum, hayırlısı ile dikkat et kendine öptüm...

    YanıtlaSil
  2. 15.haftaya gelindi ve cinsiyet belli değilse kızzzz :) hayırlı ugurlu olsun canım cok sevindim sağlıkla kucağına almak nasip olsunnn

    YanıtlaSil
  3. yaaa Allah analı babalı büyütsün inşallah. Bende bir buçuk yıllık evliyim ve ay yok daha erken derken çevremdeki bütün genç bayanlar hamile ve bu duygunun güzelliğinden büyülenmiş bir haldeler.

    Umarım çok çok güzel bir kızın olurr :) Bende sizler sayesinde cesaretleniyorum :)

    Sevgiler :)

    YanıtlaSil
  4. Ya ne güzel bir haber bu , hayırlı olsun .Çok heyecanlı işler bunlar :) kendine ve bebişe çok iyi bak

    YanıtlaSil
  5. Ozlem yaaa seni cook uzun zamandir takip ediyorum hem bir Bursali hem de hemserim oldugundan Bulgaristan tarafindan:) daha da bi severek izlerdim okurdum su an cok cok sevindim sizin adiniza Allah anali babali buyutsun cok mutlu olun hep insallah darisibizim basimiza!

    YanıtlaSil
  6. Hamilelik inanılmaz yakışmış.
    İçimden bir ses kızın olcak diyor :) Hislerime güvenirim :))))

    YanıtlaSil
  7. 2012 de aktiftim buralarda,o zamandan takibe almışım sizi,çok nadir bakabiliyorum ve bu haberi görünce yazmak istedim,tebrik ederim Allah sağlıkla kucağınıza aldırsın inşallah,hayırlı evlat olsun,benimde 15 aylık bir oğlum var,hayat artık bambaşka gerçekten Allah isteyen herkese nasip etsin,sevgiler

    YanıtlaSil
  8. Ay ne mutlu ne güzell ınslaah saglıkla doğar, sankı kız olacak gibi geldi ama bılemedım,hayırlısı :D

    YanıtlaSil