16 Kasım 2015 Pazartesi

Bonprix Deneyimim

Biz kadınların en zayıf noktası olan alışveriş keyfini artık bilgisayar başında da yapabiliyoruz. Tamam, alacağımız ürüne dokunmak, denemek ayrı bir zevk biliyorum ancak online alışveriş sitelerinden de aldığınız bir ürünü geri gönderebiliyorsunuz artık. Yani eskisi kadar zor değil.

Alışveriş deyince akla direk elbise, ayakkabı, çanta gibi ürünler geliyor yani kadınların en sevdikleri şeyler. Peki online alışverişte dikkat etmemiz gerekenler neler? Öncelikle kendi bedeninize uygun olan yani daha önceden denediğiniz bir markanın ya da o markanın kalıplarına en yakın olan markadan alışveriş yapmalısınız. İnternet sitesinin güvenirliği de çok önemli tabii ki. Bunları da birleştirince benim aklıma çok sevdiğim bir site geliyor; Bonprix.

Bonprix, Avrupa’nın en büyük e-ticaret markası olmakla birlikte, biz kadınlara birçok seçenek sunuyor. Sadece klasik tarza değil çok geniş bir tarza hitap ediyor. Bunun yanında normal bedenlerle birlikte büyük beden kadınlara da hitap eden apayrı bir sayfası var. Büyük bedenlerde ise sabit renklere ve klasik tarzda sıkışıp kalmamış, çok hoş ve almaya doyamayacağınız ürünler var. Mesela ben, Rainbow markasının, payetli penye elbisesine bayıldım ve yazımı yazmadan önce sipariş ettim bile ☺
Sitenin biz kadınlara sunduğu markalar arasında; bpc selection Premium, Bodyflirt boutique, bpc selection, bpc bonprix collection, John Baner Jeanswear, Rainbow ve Bodyflirt isimleri var.

Büyük beden giyen kadınların yani ben de dahil olmak üzere en büyük derdiğimiz, çeşitliliğinin olmaması. Sanki büyük beden giyen herkes karamsar giyinmek zorundaymış gibi. Ben halimden memnunum ve bunu giydiğim renkli ve neşeli kıyafetler ile de insanlara belli etmek istiyorum. Yani ben bunu istiyorum, bu yüzden de renkli renkli elbiseleri, montları, etekleri ve bluzları tercih ediyorum. Ama şunu söylemeden edemeyeceğim, Bonprix’in büyük beden kadınlar için sunduğu elbiselerin hepsi çok eğlenceli, renkli ve modelleri de gayet modern.

Daha önce de bluz ve eteklerinden sipariş etmiştim ve çok memnun kalmıştım. Bugün sipariş ettiğim payetli elbiseyi de sabırsızlıkla bekliyorum. Sonrasında ver elini kuzen partisi ☺

Hemen siz de Bonprix’in sitesini ziyaret edin, eminim hem bedeninize hem de kendi tarzınıza uygun bir ürün bulacaksınız ve emin olun ki pişman olmayacaksınız ☺

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder