29 Ağustos 2014 Cuma

MAYBELLİNE "Art in a Box"


Maybelline Türkiye bu sürpriz paketiyle herkesin gönlünü çaldı. Özellikle benim. Tırnaklarıma ayrı bir özen gösterdiğim son zamanlarda bu oje seti benim için süper oldu. 
Ben nailart yapamıyorum, beceremiyorum. Olmuyor:) Düz oje sür çık insanıyım. Fakat başkasında farklı şekiller, çizimler, süsler gördüğüm de içim gitmiyor değil hani. 
Bana gönderilen bu setin içinde bir fırça ve sünger var ojeler haricinde. Bunlarda benim ilk nailart malzemelerim özelliğini taşıyor:D Ben bir heves hemen ilk süngeri denedim ve wowwwww!!! sonuç harika. Eee bende yapabiliyormuşum. Bana bir özgüven geldi ki sormayın. Sonra fırçayla birşeyler yapayım dedim. Mesela Serdarın S sini bir tırnağıma yapayım da hoşuna gitsin hem nişanlımın. Ama yok çizemiyorum olmuyor. Sadece S harfi yapıcam ya S! Yaptım ama S den başka herşeye benzedi:) Özgüven patlamam yarıda kaldı:( Yani hiç kolay değilmiş onu anladım. Ve bunu yapanları alkışlıyorum. Kesinlikle büyük beceri..

Teşekkürler Maybelline Türkiye

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder