25 Ağustos 2014 Pazartesi

Çeyiz Alışverişim-3

Youtube videolarım da çeyiz alışverişimden bahsediyorum ama yine ayrı olarak yazmaya da devam edeceğim. Son zamanlarda yine mutfağım için pembiş alışverişler yaptım. Neyi ne kadara nereden aldığım gibi detayları yazının devamında bulabilirsiniz.

* Tantitoni 6 lı seramik kaplar 18 TL ye düşmüştü. İstiyordum ne zamandır, indirimde görünce de aldım hemen.
* English Home cupcake serisi bardak altlıkları. 6 tanesi 25 TL ye denk geliyor. Çok çok şekerler. Kullanmak için sabırsızlanıyorum resmen:)
* YKM den aldığım küçük boy tepsi 14 TL
* Ütümü de YKM den aldım. 300 lira gibi birşeydi sanırım. Akıllı ütüymüş. Isı ayarını kendi yapıp beni uğraştırmayacak diye umuyorum:))
* Ferforje askılık da English Home. İlk görüşte aşk ile alınmış bir ürün. Ve sadece 15 TL

 English Home mutfak tekstili ürünlerinden %50 indirim olduğu dönem yaptığım bir alışveriş. Her şeyi yarı fiyatına aldığım için, mutlu bir gün olmuştu benim için;)

 Esse normalde pahalı bir marka. Bu yüzden indirimde alın almak istediklerinizi. Mesela macaron şeklinde ki mutfak saati normalde 30 lira gibi bir şey. Ama ben 8 liraya aldım! Mutfak önlüğü de tamamen şans eseri karşıma çıktı ve tek kalmıştı. 17 TL ye benim olmuş oldu.

 Bu cezvelerde ne zamandır gözüm vardı. Sırf o pembe kulplarıdır almamda ki sebep:D 640 ve 538 ml lik 2 cezve sanırım yeterli olacaktır bir ev için. Fiyatları 15-20 TL arasıydı. Şeytan şeklinde ki sevimli kapak açacağı da son anda görmemle sepetime atıldı. 4 TL

 English Home vazo 12 TL

 English Home gazetelik ve dekoratif çiçeklik. Gazetelik indirimden denk geldi. İnternet sitesinden aldım 22 TL. Vazo da 10 TL

Markafoni den aldığım son ürünler de böyle. 
* 3 lü teflon kek kalıbı 22 TL
* 3 lü cupcake servis standı 15 TL
* Mutfak saati 35 TL

2 yorum:

  1. Merhabaaaa :) Çeyizlerinize bayıldım.. Ben de yeni yeni paylaşmaya başladım. Bana da beklerim :)

    ozgurkz.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
  2. Yine süper şeyler almışsın güle güle kullan ki :-*

    YanıtlaSil