27 Şubat 2013 Çarşamba

Instagram Günlükleri #21

Bilgisayarımı benden çok servisin gördüğü doğrudur. Hep bir aksilik yaşadım son birkaç aydır. Ama sanırım bu defa oldu ve bende yazılarıma geri dönebildim. 
Geçen sürede birçok post birikti. Onlardan en sevdiğim olan instagram günlükleri ile yeniden start verelim o zaman;)
Cuplens birsüredir gözümde olan ama denk gelmediği için alamadığım bir bardaktı. Neyse ki morhipo da gördüm ve kaptım hemen. Benim gibi fotoğraf çekmeyi ve çekilmeyi çok seven biri için süper oldu.
Annem tatlı konusunda uzman. O da bende tatlıyı çoook seviyoruz. Bu da krize girdiğimiz birgün annemin yaptığı nefis  cheescake.
 Markafoni kampanyasından Pelin Aksesuardan aldığım güzel saatim. Hem bileklik hem saat olarak harika bir aksesuar. Yenileri mi? Tabi ki olacak:)
 
 Zafer Plaza YKM nin en üst katında ki Tophane manzaralı, nefis lezzetleri olan Makkoriniyi keşfetmem çok geç oldu. Yanarım yanarım buna yanarım. Ama bundan sonra sıkça uğrayacağım bir yer artık. Personelin güleryüzlülüğü, samimiyeti de eklenince favori mekanlar listesine girdi bile. Bursalı olanlara kesinlikle tavsiyem!
Doğadan dan yine harika bir paket daha aldım. Bana çayı sevdiren marka diye tanımlayabilirim herhalde kendilerini. Tekrar teşekkürler.

Ve ben instagram da @modaliza olarak sizleri bekliyorummm..

Yeni gelen izleyicilerime de kocamannn bir hoşgeldiniz, sefa getirdiniz:*

XOXO

4 yorum:

  1. Ne zamandır yoksun, hasret kaldık postlarına :) Bundan sonra sık sık böyle çok güzel postlar bekliyoruz, özelikle instagram günlüklerini çok seviyorum :)

    YanıtlaSil
  2. bardağa bayıldm hemen kız kardesm icin siteye bakacağım :)ayrıca tatlı,saat ve sen hersey cok hoş :)

    YanıtlaSil
  3. Hosgedin canim ah o makarnadan nasil canim cekti iyiki Bursaliyim mahrum kalirmiyim bu lezzetten hiiiic:-) :-) pastada super yani anneciginin ellerine saglik,saatine bayildim iyi gunlerde kullan canim

    YanıtlaSil
  4. ne güzel fotoğraflar yine :) tabaktaki görüntüye bayıldımmmmm :)

    YanıtlaSil