27 Şubat 2013 Çarşamba

Geri döndüm!

Özlemişimmmmm... Uzun zamandır yazamıyorum. Başka bilgisayardan da yazmak garip geliyor. Çünkü tüm fotoğraflar, kullandığım programlar hepsi kendi pc imdeydi. Bu yüzden geçen ara için herkesten çok çok özür dilerim. Bundan sonra tekrarlanmaması dileğiyle..
Yeni birçok izleyenim olmuş bu geçen zaman da. Hepiniz tek tek hoşgeldiniz. Modaliza yı takip etmeyi seçtiğiniz için teşekkürler;) Merak etmeyin sizleri memnun etmek için elimden geleni yapıcam:)) Ama lütfen sizde istek, öneri veya eleştirileriniz mail olarak atın bana. Beraber şekil verelim modalizaa.com a. 
2 yılı geçti modaliza hayatına başlayalı. Ne güzel dostluklar kurdum. Çoğunu görmedim bile daha. İnşallah fırsatını bulup atıcam kendimi İstanbula bende. Gelen davetlere hayır demek nasıl kötü bir duygu siz bilmiyorsunuz:((((( 
Amaaaaa bunun yanında Bursalı birkaç blog yazarı ile haberleşiyoruz. Bakalım bizde birşeyler yapabiliriz gibi gibi;)
Şimdilik dikkat edin şimdilik dedim:) benden bu kadar canlar. Görüşmek dileğiyle...
Modaliza yı sık kullanılanlarınıza eklemeyi ve hergün uğramayı ihmal etmeyin emi?
XOXO 

NOT: Fotoğrafda da görüldüğü üzere cepten oldukça aktifim aslında twitter ve instagram da. Sizde eğer oralardaysanız bir uğrayın bana @modaliza olarak ben orda olucam:*

Mekan: Zafer Plaza YKM Makkarino. Sağ tarafta surlar ve Tophane. Tarih ve teknoloji içiçe;)

4 yorum:

  1. yazılarını bekliyorumm .)

    YanıtlaSil
  2. Hoşbuldukk, geçen seneden beri takip ediyorum blogunu. Bu sene sırf sevdiğim bloggerların postlarına yorum yapabilmek için hesap açtım :)

    YanıtlaSil
  3. hoşgeldin:)


    begumyagci.blogspot.com

    YanıtlaSil