24 Haziran 2011 Cuma

Yazlıktayım !!!


Merhabaaaaa
Bir süredir blogumla yeterince ilgilenemediğimin bende farkındayım evet! Yaz geldi,sıcaklar bastırdı evde durulmuyor bildiğiniz üzere.Benden bu fırsattan yararlanıp kendimi yazlığa attım..Doğayla denizle başbaşayım resmen internet yok:)Bu yüzdendir ki yeni post girişi yapamamam..Yarın bir etkinliğe katılacağım için şu an evimdeyim,ama sonrasında yeniden yazlığa dönüş.Havaların bozulacağı haberini aldım maalesef:(

Neyse fotoğraflar yazlığa gidişimin ilk gününden.Akşamüstü sahil yürüyüşünden birkaç kare.Dahasını ancak sonra paylaşabileceğim sizlerle.Şimdilik bu kadar.Hepinizi özledimmm.Sedam,Özgem,Nirvanam,Ayçam,Hülya ablam ve sayamadığım diğerleri.BenModa sayesinde takipçinizimm yine de cepten merak etmeyin;)





En sevdiğim,huzur veren görüntülerden biri.Güneşin batışını izlemek..Eğer bir sevgiliniz varsa,mutlaka beraber yapılacaklar listenizde üst sıralarda olsun...


Elbise: Koton (2010 sezon)
Terlik: Muya
Gözlük: Rayban

8 yorum:

  1. ne kadar doğal resimler bayıldım

    YanıtlaSil
  2. yerim şirinimi iyi tatiller balım kafanı dinle iyice güzelleş gel :)

    inşallah bende gidicem yazlığa eylüle falan ama iş yüzünden ühü :(
    yerime de tatil yap muaaaacx

    YanıtlaSil
  3. canım çok güzel fotoğraflar,iyi tatiller

    www.selenaycoser.blogspot.com

    YanıtlaSil
  4. ohh cnm eglen bncede yazın keyfini cıkar!Ayrıca örgüde cok yakışmış

    YanıtlaSil
  5. deniz tatil kumsal güneş özledim beeee... ufff :) tadını çıkar valla... ayrıca saçların da pek bi şeker olmuş :D

    YanıtlaSil
  6. canım görseller şahane sende harikasın bende blogumu çok aksattım ama oluyor arada böyle:)

    YanıtlaSil
  7. çok güzel elbisen:D:D

    YanıtlaSil
  8. resimler cok güzel bende gitmek istiyorum yazligaaa.. :((

    YanıtlaSil