8 Haziran 2011 Çarşamba

Koleston Köpük Boyam ve Sonuç!



Koleston un yeni ürünü köpük boyayı sağolsun denemem için bana yollamışlar.Şans eseri sarı tonlarında bir renk geldi,kargoyu gördüğümde şaşırdım ve sevindim tabi...Dip boyamın zamanı gelip geçmişti bile.Bir anda bana bir cesaret geldi ve kendi dip boyamı yapmaya karar verdim ilk kez:)Sonuç umduğumdan da iyi oldu.Aşağıda resimler de gördüğünüz gibi...

 

Boya gördüğünüz gibi krem değil sıvı.Eskisi gibi sıkmayla uğraşmak yerine, hoppp dök içine çalkala.Büyük kolaylık olmuş bu,sevdim...


Çalkaladıktan sonra kullanıma hazır.Şişenin ortasından düz tutup sıkıyoruz ve boya köpük olarak ortaya çıkıyor.Şampuanlıyormuş gibi saça yediyoruz boyayı.Uygulaması oldukça basit.Ben kendim yaptım diplerimi ve çok çok memnunum.Kesinlikle evde boyamak artık çok daha kolay.Tavsiye ediyorum herkese.

Önceki hali böyleydi diplerimin


Artık böyle...;) Gayet güzel oldu.Bundan böyle kuaföre para vermek yok Koleston la evde saç boyamalar başlasınnnn;)

Teşekkürler Koleston...

29 yorum:

  1. canım süper bişey bu! nerden geldi? marketlerde bulabilirmiyim acaba bilgin varmı fiyatı hakkında? süper süper olmuş:)

    YanıtlaSil
  2. canım bilmiyorum piyasaya çıktı mı,ben görmedim daha önce.Bu sabah ta kargo gelince çok şaşırdım.Fiyatı flnda nedir bilmiyorum ama kesin tvsiye ederimm çok kolay uygulanıyor ve renk her yere yayılıyor hemen

    YanıtlaSil
  3. yaaa çook güzel olmuş tonu. güle güle kullan canım gerçekten çok etkilendim. benim saçımda olağanüstü bir beyaz var ama booyayınca çook sertleşiyoo:((( dümdüz saçlarım dalgalı oluyoo :((((

    YanıtlaSil
  4. çok doğal durmuş güle güle kullan:)

    YanıtlaSil
  5. vuuuuvvv çok güzelmiş yaa... benim saçlarımı evde nişanlım boyuyor krem boyadan bezmişti kendisi... kolestonun buluşuna en çok o sevinecektir :)

    YanıtlaSil
  6. tşk ederim.Bende çok memnun kaldım kesinlikle denemelisiniz,bi daha kuaföre gitmekten vazgeçersiniz wala;)

    YanıtlaSil
  7. Vauv cesaretlendim bu yazıyı görünce. Bana da siyahı geldi, adı böğürtlen siyahı. Zaten saçım siyah ve rengini açmak istemiyordum, nasıl tahmin ettiler bilmiyorum çok şaşırdım :D

    YanıtlaSil
  8. evt şanslıymışız wla iyi oldu.:))

    YanıtlaSil
  9. Anaaaa gayet başarılı omuş Özlemcim.Valla bravo! Çok güzel bir renk olmuş.Sana da Kolestona da tebrikler:-))

    YanıtlaSil
  10. cok guzell olmss bravo gercektenn ayrıca renkdee baya ıı tutmsss gule gulee kullann :))

    YanıtlaSil
  11. Gerçekten çok etkileyici :) Bişi sorucam: Saçının tamamına mı uyguladın boyayı, yoksa sadece diplere mi? Eğer tamamına sürdüysen, sarı balyajlarının rengini değiştirdi mi aynı mı kaldı? Ben de kullanmak istiyorum ama saçımın geri kalanının rengini değiştirmesinden korkuyorum. (saçım platin sarısı, senin gibi ben de dipleri kırmak için kullanmak istiyorum)

    YanıtlaSil
  12. Merve cim sadece diplere uyguladım.Şampuanla yıkarken nasıl masaj yapıyoruz saç diplerimize bu da aynı o şekilde kullanıyor.Çok basit.Diplerin rengini kırmak için denemelisin;)

    YanıtlaSil
  13. gayet doğallmuş diplerin cnm ben çok beğendim modalizamı yine o kucağındaki bebişide yerim çoook öpüyorum mucxxx

    YanıtlaSil
  14. Bu ürünü kim çıkardıysa bayanlara çok büyük bi iğlik yapmış :)),banada geldi bu ürün ,daha piyasaya çıkmadan kullanan ender insanlardanım ne mutlu bizee :),banada kendi saç rengim (çikolata kahve)geldi gördüğümde çok şaşırmıştım çok güzel bi tesadüf olmuş.Seninde dediğin gibi Teşekkürler Koleston :))

    YanıtlaSil
  15. cnmmm asırı saskınım ne kdr kolay ve pratik bi ürün bölebiliosun bnde sarısını ve 2ayda bi röfle dglse bile dip yaptrmam sart bölesi epey uzua gelir die düşünüorum,sadece diplerine uygulamıssın oda zor bi işte du bakalım bn buna cesaret edebilecekmiyim:)

    YanıtlaSil
  16. he bide hemen yeni sacınla bi n gydim bekliorum tam anlıcam bölece rengini:)

    YanıtlaSil
  17. gercektende kuaföre gerek kalmamis, cok dogal olmus saclarin, begendim:)
    mim

    YanıtlaSil
  18. woww bayıldım rengine çokta merak ediyordum köpük boya nasıldır diye sonuç güzel olmuş teşekkürler bilgilendirdigin için bende hemen alıp boyucam saçımı :))

    YanıtlaSil
  19. saçlarım kısa tamamını kullanamıyorum.kalanı daha sonra kullansam sakıncası varmı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. olur cnm tabi boyayı açıp sonradan bekletip kullanmak diye birşey yok,yapma

      Sil
  20. mrb hiç turunculuk olmamıs cok begendim kuaförden bile güzel acaba kaç dakika beklettin ?

    YanıtlaSil
  21. içine başka bişe katmadn demi cnm ?

    YanıtlaSil
  22. Çok önceden yazılmış bir yazı ama bilgilendirirseniz çok sevinirim :)
    Öncelikle saçınız çok güzel olmuş. Saçımda hiç boya yok kendi rengi koyu kumral, koyu kestane gibi. Sizin kullandığınız boyayı kullanarak açık kumral renk elde edebilirmiyim sizce, turunculuk vs. olmadan

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba. Fotoğrafta gördüğünüz gibi çıkan dip rengim benimde koyu. Ve ne kadar açtığı belli. Açık kumral gibi olmuyor. Yine turuncu ya çalan bir renk alıyor saç.

      Sil
  23. canım gerçekten süper olmuş tamda benım aradığım cevap ama benım saçımın rengı karamel ama senın saç rengını çok beğendım kullu sarıya dönüştürmek ıstıyorum dıpboyamda geldı ve sıyah nasıl yapıcam dıp rengım koyu ama diğer yerler karamel bu rengı sadece dıbe surup yıkayıp altada ayrımı kullanmalıyım o rengı elde etmek için yardımcı olursan sevınırım

    YanıtlaSil
  24. merhaba saç renginiz şahane olmus. sormak istediğim bi soru war diplerini açtınız mı yoksa direkt boyayı mı uyguladınız? simdiden tesekkurler

    YanıtlaSil