27 Aralık 2010 Pazartesi

Trend: Ev Botları

Ne dersek diyelim artık kış iyice kendini göstermeye başladı..Bu soğuk havalarda hasta olmamak için yeni bir trend kapıda...Ev Botları !

Sizinde benim gibi ayaklarınız çok üşüyorsa bu botlardan kesinlikle almalısınız.Eve girdiğimden itibaren hemen ayaklarım da benimkiler:) O kadar alıştım ki artık onlar olmadan evde dolaşamaz oldum.Sıcacıkkkkk tutuyor.Ben havalar soğuduğundan beri ayaklarımın üşüdüğünü hatırlamıyorum.Bunları yazarken bile ayağımda şuan:)Kendi botumun fotoğrafını da çektim koyucam ben Twigy i tercih ettim.Görünüşü çok şirin geldi ilk alma nedenim oydu ama sıcak tutmasına da lafım yok:) Ama Twigy dışında Accessorize ın ürünleri de çok güzel.Seçim size kalmış ;)xoxo 


Ponponlusu
Kurdalelisi

UGG tarzı modeller de, UGG seven biri olarak çok güzel.

Bu da benim ev botum




1 yorum:

  1. bende de bunlardan var ve çok memnunum. hatta bu tarz bir yazı yazmıştım ve bir an yazımın çalındığını sandım. linkini göndereyim hatta :)

    http://kimyasaltepki.blogcu.com/ev-terligi-veya-ev-ayakkabisi-pofuduk-pofuduk-hem-de/9327992

    YanıtlaSil