12 Aralık 2010 Pazar

Kırılmadan Parçalanmadan Tırnak Uzatma

Eğer sizinde tırnaklarınız benim gibi çabuk kırılıyorsa bu yöntem birebir.Test ettim,onayladım.Uzun,bakımlı tırnaklar herkesin istediği birşey aslında.Bu benim gibi tırnak uzatma sorunu olanlar da büyük hayal kırıklığı yaratabiliyor.İşte bu limon yöntemi buna son veriyor.E tabi sadece limonla olmuyo bakımlarda yapmanız lazım tabi ki.Sağlıklı beslenme bunların başında.Daha fazla sıkmadan yöntemi anlatıyorum.



Parlatıcı ojenizin içine birkaç damla limon suyu damlatıyoruz ve hafiften çalkalayıp tırnaklarımıza sürüyoruz.Böylece tırnaklarımız hem çabuk uzayacak hemde güçlenmiş olacak ve kırılmayacak.

P.S :Ayrıca limon aynı zaman da sararan ve rengi değişen tırnaklarada iyi geliyor.Bu da dipnottu;) XoXo

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder