4 Kasım 2017 Cumartesi

PAMUK PRENSES DOĞUM GÜNÜ TEMASI

 Pamuk prenses temalı bir doğum günü yapmayı planlıyorsunuz eğer, sizlere her şeyini kendimin hazırladığı, fazla bütçesi olmayan, sizinde harika işler çıkarabileceğiniz bir sunum masası önerim var. Bu masayı kızımın 1. yaş gününde kendim hazırladım. Tabi annem ve kardeşimin de katkısı oldu. Pasta dahil her şeyi kendimiz alıp yaptık. Şimdi size neyi nasıl yaptığımızı anlatmaya çalışacağım. Umarım faydası olur. 

İlk fotoğrafta gördüğünüz bebek Teknosa dan. Sepeti ise internetten aldım ve içine kırmızı elmalar doldurup direkt konsepti yakaladım aslında.

Masanın genel görünüşü böyleydi. Pinterest sağ olsun birçok şeyi oradan fikir edindim ve ortaya böyle güzel bir sonuç çıktı. Şimdi masadaki kumaşlardan bahsetmek istiyorum. Al tarafta sarı düz kumaş var. Masanın altı gözükmesin diye. Onun üzerine de sarı tül kumaş örttük yerlere kadar gelen. Annem bu tülden lastik geçirdi ve direkt masaya oturtabildik. Üzerindeki mavi düz kumaş. Şekil vermek amacıyla ortasını iğneledik öyle. Kenarda ki kırmızı kurdeleleri hazır aldım ben. Ama evde kendinizde yapabilirsiniz tabi.

Truffe. Çok basit bir tatlı. İnternette tarifi var bakabilirsiniz. Üzerine süsleme şekerleri serptim ve konsepte uygun kürdanlarla süsledim.

Pastamız gerçek değil. Dekor amaçlı köpükten yaptık. Alt taraf yuvarlak köpük onu yine internetten aldım. Üst tarafa uygun köpük bulamayınca mutfakta ki bir kaseyi koydum ve şeker hamuru ile kapladım:) Yaratıcılıkta sınır tanımamak lazım. İlk defa yapmamıza rağmen kaplamak vs. çok zor değildi. İsterseniz olur yani. Kız kardeşim ve kuzenim ile birlikte yaptık pastamızı. O kurdele nasıl yapılıyor falan hepsi youtube da var. Butik pastacılık yazın her şeyi anlatıyorlar. Sizde evde yapabilirsiniz.

Minik kapsüllerde cupcake ler yaptım doğum gününden 1 gün önce. Sonra o gün kremşanti ve gıda boyasını karıştırıp üzerine sıktım. Ve çocukların dikkatini oldukça çeken harika bir görüntü ortaya çıktı. Kek standı, cupcake kağıtları ve üzerindeki çubuk süsleri Bursa da Cumhuriyet Caddesinde bir yerden almıştım. Bu tarz doğum günü araç gereçleri satan yerlere de mutlaka sizde bulursunuz. Hemde fiyatları çok çok uyguna.

 Kurabiyeleri 3-4 gün öncesinden yaptım. Butik kurabiye nasıl yapılır yazın yine youtube a yardımcı olacak size. Kalıplara göre şeker hamurunu kesip üzerine yapıştırdım. Şeffaf minik torbalara koydum ve gelen misafirlere ikram ettim. Instagramda birkaç butik kurabiye hesabına fiyat sorduğumda tanesini 3-4 liraya yaptıklarını söylediler dalga geçer gibi. Sakın!!! Evde çok basit bir şekilde yapılabiliyor hiç gerek yok o paraları vermeye.

 Marsmallow ları erimiş çikolata batırıp sonra süsleme şekerlere batırdım ve ta ta taaammm:) Birkaç ufak dokunuşla nasılda sevimli oldular.


 Truffe ların bir başka sunum hali. Üzerine cakepops çubuklarından geçirip bu şekilde de servis edebilirsiniz. Sunum tahtasını trendyoldan almıştım.

Masaya renk katması için hazır çubuklu şekerlerden aldım. Ve kovanın içine köpük geçirip onların dik durmasını sağladım. Konsepte uygun metal kovayı da saten kurdele ile süsledim.

Aslında o kadar basit işte sunum masası hazırlamak. Sadece öncesinde biraz araştırma yapın. Farklı bir konsept isterseniz onun için de öyle. Önce pinterestte fotoğraflara bir bakın neler yapılmış, ilham alın sonra youtube da nasıl yapılır videoları izleyin. Kendinize bir alnacaklar listesi hazırlayın ve işte tamam. Çocuğunuz mutlu, siz mutlu;)
Umarım google da arama yapıp benim sayfama gelenlere yardımcı olmuşumdur. Olduysam yorum bırakmayı unutmayın lütfen. Sorunuz varsa yine yorum olarak bildirin.
Hoşçakalın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder