31 Ağustos 2016 Çarşamba

Günlük Rutinim; Burç Yorumları

Daha önce mutlaka dikkat etmişsinizdir. Fal baktırırken ya da burç yorumlarını okurken çoğunlukla yapılan yorumlar ya da fal bakan kişinin söylediklerinden bir iki şey mutlaka size uyduğunu fark eder ve bir kaç doğru yorum gördüğümüzde ise hemen devamının gelmesini isteriz. İşte bu bir kaç doğru yorum bizim için büyük bir motivasyon kaynağı olur. Yıllar önce bu durum "barnum etkisi" olarak açıklanmış. Adı her ne olursa olsun, gelecekten haber almak ya da tahminlerde bulunmak hepimizin içini rahatlatan, ara sıra da olsa mutlaka ihtiyaç duyduğumuz şeylerden biridir. Hele de benim gibi yeni bir ayrılıktan çıkmışsanız.


Son günlerde yeterince bozuk olan moralimi bir nebze de olsa düzeltebilmek için her gün mutlaka günlük burç yorumlarını okuyor, hele de Merkür retrosu varsa keyiften dört köşe oluyorum. Biliyorsunuz ki Merkür retrosu demek bir şeyleri yeniden yaşamak ve gözden kaçırdığımız şeyleri yeni baştan keşfetmemizi sağlıyor. Bu da eski sevgilimin geri dönmesi ile ilgili az da olsa içimde bir umut yeşertiyor. Genelde de burçlara ve burçların karakterlerimize yaptığı etkiye fazlasıyla inanıp yakından takip eden biriyimdir. Yıldızların hareketlerinin ruh halimize ve davranışlarımıza yansıdığına da inanıyorum haliyle. Hele de şu dönemde sevdiğim ve ayrılmak zorunda kaldığım insandan haber alamamak yeterince canımı sıkarken, ben de kendimi iyiden iyiye fallara ve burç yorumlarına verdim. Eminim ki bu aşamalardan geçen herkesin başına gelmiştir bu evreler.


Zaten kendi burcum, yükselenim, sevdiklerimin burçları derken hemen hemen bütün yorumları okuyorum. Sizi bilmiyorum ama genelde olumlu yorumlar yapıldığı için gün içinde motivasyonumu artırdığını da düşünüyorum. Yüksek motivasyon ise mutlu olmanın temel taşlarından biridir şüphesiz. Eski sevgilimin burç yorumlarında olumlu şeyler gördüğümde de hem onun adına seviniyor, hem de kendimi iyi hissediyorum. Bu konuda güvendiğim bir kaç yorumcu ve internet sitesi var elbette. Ancak ben Elle dergisinin hazırladığı günlük burçlara her gün bakmadan edemiyorum. Siz de az da olsa astrolojiye inanıyor ve benim gibi burcunuzun günlük yorumunu okumadan adım bile atmıyorsanız bir göz atmanızı tavsiye ederim.

1 yorum: