19 Ağustos 2015 Çarşamba

Online Alışveriş Rehberi: Kliksa.com


Online alışveriş. 2 kelime. Ama anlamı ne kadar da büyük değil mi:) 

Artık ihtiyacımız olan en ufak şeyi bile online alışveriş sitelerinden alıyoruz. Bir sürü site var. Bu kadar çok olması avantaj mı yoksa dezavantaj mı? Çünkü hangisi güvenilir, hangisinin satış sonrası olumsuz bir durumda müşteri ilişkileri iyi bilemiyoruz ilk başta. Ben her şeyiyle çok iyi bir tane biliyorum ve sizinle paylaşmak istiyorum.

Kliksa, uzun zamandır sektörün içinde, ihtiyacım olan her şeyi bünyesinden bulunduran bir site. Bu yüzden başka bir siteye bakma ihtiyacı hissetmiyorum bile. Yazıyorum arama kutusuna aradığım ürünü ve ta ta taaamm işte orada! Fiyat araştırmamı da yapıyorum tabi ki. Çoğu zaman kliksa da fiyatlar başka sitelere göre oldukça uygun oluyor. Herhalde bu yüzden daha bir çok seviyorum:) 
Mesela yaz başında eşim için güneş gözlüğü arayışındaydık balayı tatilimiz için. Gezmediğimiz gözlükçü, avm kalmadı. Fiyatlar pahalı! Ben yine online alışverişe başvurdum tabi. Araştırmalarım sonucu en uygun fiyatlı güneş gözlüğümüzü kliksa.com da bulup aldık. Hiç aklımda yokken kadın güneş gözlükleri kategorisine de bir giriş yaptım ve kaçınılmaz son. Bende kendime bir tane kaptım! :)

Memnuniyetimi sizlerle paylaşmak büyük bir zevkti canlarım. Umarım sizde benim kadar severek alışveriş yaparsanız. 

XOXO

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder