15 Temmuz 2011 Cuma

Tiffany de Neler Mi Var?

Tiffany mutlaka uğramanız gereken yerlerden biri olmaya başlasın!!!
Rengarenk,cıvıl cıvıl gençlere özgü modelleriyle her zevke hitap edecek birşey bulmak mümkün..Tşörtler,şortlar,etekler,elbiseler,mayolar ve daha fazlası Tiffany 2011 yaz koleksiyonunda.

Kendim adıma Tiffany mağazalarını bir Zara gibi gezmişliğim yoktur.Ama bu cicileri gördükten sonra ilk alışverişe çıktığımda yolum bir Tiffany den geçicek gibi gözüküyor.Özellikle çiçek desenleri etekleri ve günlük veya gece giyebileceğiniz elbiselerine ben bayıldım.Vakit kaybetmeden sizi fotoğraflara bırakıyorum;)xoxo


 Bu eteklere bayıldım ben.Çiçek desenli herşey bu ara ilgim alanımda zaten:)














2 yorum:

  1. hepsi de güzelmiş yahu herbiri giyilesi =)

    YanıtlaSil
  2. hepsi çok güzel,kedi desenli elbisede kaldı gözüm:D

    YanıtlaSil