3 Mayıs 2011 Salı

Bende MİMLENDİMMM:)

Sevgili arkadaşım,bloklarımızın ilk günlerinden bu yana tanıdığım Rococosh um Sedam beni mimlemiş:) Ve ilk mimim olacak bu..Sorulara cevap vermek için sabırsızlanıyorum ve hemen başlamak istiyorummmmm!

En sevdiğim 3 görsel

Aşkımla olan fotoğraflarımıza,videolarımıza bakmak



Doğayla içiçe,her tarafın yeşil olduğu orman,park alanları

Blogger panelinde sizlerdn gelen yorumları görmek sevdiğim 3 görsel arasında...

En sevdiğim 3 ses

Yaklaşık  4 aydır göremediğim telefonda ki aşkımın sesi:(
Kuş cıvıltıları
Sahile vuran dalga sesi

En sevdiğim 3 tat

Tam bir balık hastasıyım.Deniz ürünleri olan herşeyi yiyebilirim

Eklerrr.Özellikle Bursa da tarihi bir tatlıcı olan Ülkü pastanesindekileri apayrı seviyorum:)


Ve tabi ki Mısır...Kışın sırf bu yüzden konserve alıp yiyorum:)


En sevdiğim 3 koku

Armani City Glam,She
Calvin Klein Euphoria
Escada Collection parfüm olarak bunlar.
Ama deniz kokusuna,et kokusuna,kavrulmuş soğan biber kokuna,yağmur sonrası toprak kokularına da hayranım...;)


En sevdiğim 3 his
 

Sevildiğini bilmek
Huzur
Heyecandan karnıma ağrıların girdiği o an ki mutluluk

Teşekkürler mim için Rococosh Sedam.XOXO









3 yorum:

  1. En sevdiklerin en sevdiklerime çok yakın :)) ahhh balık olsa şimdi ne güzel olurdu... Eskişehir'de güvenemiyorum yiyemiyorum ama evime, İzmir'e ne zaman dönsem balık yerim... :)

    YanıtlaSil
  2. zevkler aynı o zaman ne güzel;) izmir de balıkta ne giderr behhh:)

    YanıtlaSil