8 Şubat 2016 Pazartesi

17. HAFTA


Normalde zayıf biri değilim. Bildiğin iri yapılı, balık etli bir vücuda sahibim. Bu yüzden hamilelikte kilo alımı gözümü oldukça korkutuyor. Sonra amaannn diyorum özlem boşver, bebeğim sağlıklı olsun yeter. Şimdiye kadar 4 kilo aldım. Ve hiç bir şekilde yeme içmeme dikkat etmiyorum. Annem biraz az ye, dikkat et desede boğazıma hakim olamıyorum :) Beslenme düzenim eskisi gibi. Sadece daha fazla su içiyorum eskiye göre. Haftada bir kez balık yemeğe özen gösteriyorum. Sevdiğim için bu bir problem olmuyor. Bunun dışında tiksindiğim şey hiç olmadı.(maşallah bana) Canımın istediği şeyler oluyor ama tabi ki ;) Bir bakıyorum domates yiyorum görmemiş gibi veya 2 büyük elmayı saniyeler içinde hapur hapur götürüyorum:)) 

Gece aşermelerim de olmadı. Eşim bu konu da şanslı. Eskiden yattığımda deliksiz uyurdum, artık geceleri 2-3 sefer ya tuvalete ya su içmeye kalkıyorum. İçimde bir canlının olduğunu bildiğim için deli yatış şekillerime biraz ara verdim. Hatta şu hamile destek yastıklarından falan almam lazım en kısa zamanda.

Yani kısacası hayat çok güzel, hatta hiç olmadığı kadar!

7 yorum:

  1. 17. Hafta ve 4 kilo almışsın bu çok iyi. Kilo alımı bundan sonra başlıyor genelde. Güzel bir gebelik geçiriyorsun. Dönücü da öyle olsun. Bebeğine sağlıkla kavuşmam dileğiyle. Cinsiyeti neydi. Kız diye hatırladım sanki ama

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok tşkler yorumun için evet kısmetse kız bebek bekliyoruz.

      Sil
  2. Güzel arkadaşım benim ya maşallah sana harika görünüyorsun💕 kızınıza sağlıkla kavuşun inşallah, kendisi zaten çok güzel olucak o belli de bahtı da güzel olsun 🎈 🎈 🎈

    YanıtlaSil
  3. Hamilelik çok yakışmış size :) Maşallah diyelim. Darısı bana olsun :)


    Sevgiler xx

    YanıtlaSil
  4. annelik şimdiden çok yakıştı :) youtube videolarında da sohbet şeklinde bekliyoruz detayları :)

    YanıtlaSil
  5. Canım gelin olmak kadar anne olmakta yakışacak ☺️ kiloları sorun etme verirsin Allah ın izniyle ... Ve aman diyorum dilini ısır hamileliğinin 8. Ayında olup hala kusan bi insan varsa hehhh o benim iste çok şükür sağlıklıyız ama gel gelelim aldığımız kilo toplamda 4 .. Kilo vermekten alamadım ki ... Ben de bugün 34. Haftama veda ettim .oldugun vakitler hamileliğin en güzel Dönemleri aslında kıymetini bil zaman geçtikçe zorlaşıyor heee bi de o Kavuşma heycanı yok mu :))) 32. Hafta da dogum iznine çıkınca bni anlıcaksın sanki 32. Haftaya kadar zaman Suydu şimdi duruldu .. Azaldıkça çoğalıyor sanki 😮 .. Takipteyim her zaman Hoşçakal ✋🏼✋🏼

    YanıtlaSil
  6. hangi balıkları yiyorsun acaba? ben balığı çok seviyorum ama cıva diye bir korkuttular, şimdi yesem mi yemesem mi arada kalıyorum. faydasını zararını geçtim, canım istiyor :))

    YanıtlaSil