2 Şubat 2016 Salı

16. HAFTA


Bu haftalar inanın çok zor geçiyor. Çünkü bebeğinizi artık hissetmek, hamile olduğunuzun farkına varmak istiyorsunuz. 20. haftaya kadar biraz sabır gerekli herhalde kesin-net tekmeleri hissetmek için.

Bunun dışında 16. haftamız da gayet sıradan bir şekilde geçti gitti. Hamileliğimin başından beri tek bir sefer kusmadım! Ben bu konu da şanslı olanlardanım. O yüzden hamile olduğumu hala tam anlamıyla kavrayabilmiş değilim. Çünkü belirtilerin hiç biri bende yok. Sadece ultrasondan görünen bir bebek var o kadar:)

En başlarda olan yorgunluk hissi bu haftalar biraz geçti sanki. Daha iyi hissediyorum kendimi. Aslında havalar biraz güzel olsa da bu zamanlarımda gönlümce gezebilsem diyorum. Sonra biraz ağırlaşmaya başlayınca daha zor olacak sanki herşey. Ama göbeğimi gere gere gezeceğim zamanları da beklemiyor değilim hani;) 

Bu arada kendime şimdiden hamile kıyafetleri aldım. Bu konuda mağaza sıkıntısı olsa da De Facto ve LC Waikiki hamile giyimde iyi fiyatlarıyla imdadımıza yetişiyor bence. Hiç olmadı büyük beden giyim alırız bizde nolucak sanki;)

Hoşçakal 16. hafta, hoşgeldin 17. hafta 

Not: Fotoğrafta ki kızkardeşimin kızı BADE. Doğacak kızımın en yakın arkadaşı, beni teyze yapan harika varlık...

3 yorum:

  1. Az kaldı hareketleri hissetme ne...iste o zaman içindeki varlıktan haberdar olacaksın...ben de hic bulantı yaşamadım. Rahat bir hamilelik geçirdim. Sağlıkla kucağına alman dileğiyle...

    YanıtlaSil
  2. Ne kadar güzel bir duygudur eminim.:) Allah sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin inşallah.

    YanıtlaSil
  3. Tadini cikar bu gunlerin 20. Haftadan itibaren tekmeleri kipirtilari hissedersin ilk anneler bazen 21 22.haftada anca hissedebiliyorlar korkmayin sakin ben iki kiz dogurdum biri 3 digeri 6 aylik ikisinde de icim disima cikana kadar kustum gobek sismeye basladimi zor olucak.hersey yatmak kalkma o yuzden gez gezebildigun kadar hava sogukmus oymus buymus deme nede olsa benim gibi hasta olur diye cikamadin bir cocugun yok daha ondan simdi gez gezebildigin kadar 😊😊😊😊

    YanıtlaSil