10 Ocak 2014 Cuma

Dip Boyası : Garnier OLİA

 Bu ay ki dip boya serüvenimin başrolü Garnier Olia. Yeni çıkan bir boya markası olduğu için denemek istedim. Ve watsons yılbaşı indiriminden kaptım 2 kutu. Neden farklı renklerde aldın derseniz eğer tamamen yoklukla ilgili. 10 ekstra açık sarıdan bir adet daha bulamadığım için mecbur 9 numara açık sarıyı aldım.   

Kutu içeriği gördüğünüz gibi. Bilindik oksidan şişesi mevcut değil. Onun yerine tüp şeklinde. Ve uygulamayı ayrıca bir kapta hazırlamanız gerekiyor. Bu da boyalarda benim en sevmediğim özellik. Bana hazır şişeden uygulamak daha basit geliyor. Neyse... Diğer bir farklılıkta eldivenlerin siyah oluşu:) Bunun dışında bildiğimiz boya kutusu içeriği işte.

Ben 2 kutuyu da karıştırdım ve önce saçlarıma daha sonra diplerime uyguladım. Tahmin ettiğim kadar açılmadı YİNE saçım. En açık sarıyı alıp boyuyorum her seferinde tamam diyorum sapsarı olacak bu defa ama cıq olmuyor. Oreal olmadan saç sapsarı olmuyoooo! O yüzden bence sarı boyalardan bu kadar korkmaya gerek yok. Deneyimlerim sonucu size bunu söyleyebilirim.
Aşağıda ki fotoğrafta kendi rengim olan diplerimi ne kadar açtığını siz görün işte. 


 Sonuç olarak memnun muyum? Evet. Saçımda yıpranma olmadı. Doğal içerikli bir boya olduğu için güvenilir. Fiyatı 21 TL normalde. İndirimli olarak 12-13 TL ye bulunabiliyor. Normal fiyatı yüksek(!) bunun yerine net fiyatının indirimli haliyle olması dileğiyle...

4 yorum:

  1. Aslında gayet güzel açmış rengi, denemek lazım!

    YanıtlaSil
  2. Özlemciim canım benim benimde bir bloğum var beklerim canım bloğuma sevgiler

    YanıtlaSil
  3. Garnier in elmas sarisini kullan hem turunculuk yapmiyo hem de sapsari oluyosun gerçekten :-)

    YanıtlaSil
  4. Neva color fildişi ile boya ben boya ile açtım saç rengimi papatya sarı ile de boyayıp açabilirsin

    YanıtlaSil