10 Eylül 2019 Salı

TÜP MİDE AMELİYATINA NASIL KARAR VERDİM?

Uzun zamandan sonra hala buralarda olan varsa herkese merhaba
Okuduğunuz gibi ben tüp mide ameliyatı olmaya karar verdim. Bunu youtube da instagram da herkese duyurdum ama nedense canım bi yazmak istedi. Çünkü yazarak kendimi daha iyi anlatıyormuşum gibi geliyor bilmiyorum:/

Peki nasıl karar verdim?
Giyecek hiç bir şey bulamayıp evde sinir krizi geçirmeye başladığım da, 
Büyük bir hevesle alışverişe gidip, saatlerce mağaza mağaza dolaşıp bedenime yakışan/uyan hiç bir şey bulamayıp, soyunma kabinin de vücuduma iğrenerek bakmaya başladığım da,
Etrafımda ki insanlardan, en yakınlarımdan kilolarımla ile ilgili gelen, bitmek bilmeyen yorumları duyduğumda, 
Kendime olan nefretimi sinirimi, kocamdan çıkarmaya başladığım da,
Kızımla beraber hiç çarpışan arabaya binemediğimi farkettiğim de,
En son ne zaman salıncağa binip salladığımı hatırlayamadığım da,
10 merdiven çıkıp sanki 2 km koşmuşum gibi kalbimin atış hızını hissettiğim de,
Otobüste, minibüs te bir kişinin yanına oturmaya çekindiğim de ( çünkü koltuklara sığmıyorum),
Ve şu an aklıma gelmeyen bir sürü şey....

Kimse bilmez sizin yaşadıklarınızı. Hep içinize atarsınız. Zorlarsınız kendinizi. Kilolar sanki hiç umrunuzda değilmiş gibi davranırsınız. Ama sonra gider bir köşeye ağlarsınız. Kimse görmez, kimse bilmez... Bu döngü böyle devam eder...
Ben işte bu yüzden tüp mide ameliyatı olmaya karar verdim. Artık ağlamamak için.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder