16 Ocak 2019 Çarşamba

HOŞÇAKAL MODALİZA


2010 yılının sonlarında başladım blog yazmaya. Bir anda aklımda olmadan, aniden gelişen bir karardı. Zamanla da çok sevdim yazmayı, paylaşmayı. Sonra youtube da buna dahil oldu. O zaman biraz daha çok youtube a yoğunlaştım ama blogu hiç bir zaman bırakamadım. Bugüne kadar...

Artık 9 yıl geçti ve ben sona geldiğimi farkettim. Çünkü artık hiç bir şey eskisi gibi değildi. İlk olarak motivasyonumu kaybettim. Evlendim, kızım oldu, çalışmaya başladım ve daha fazla vaktim olmadığını anladım. Bu yüzden artık zorlamaya gerek yok bence.

İlk önce en aktif olduğum yer instagram ile başladım uzaklaşmaya. Hesabımı gizliye aldım, kullanıcı adımı değiştirdim daha çok kişiselleştim. Uzun zamandır istediğim şeyin bu olduğunun farkına vardım. Kişiselleşmek. Bana ait özel bir şeylerin olması. Youtube da video çekmeyi de bıraktım. Sayfayı kapatmadım eski videolarım belki birilerinin işine yarar izler diye. İlerde tekrar video çekermiyim hiç sanmıyorum bu saatten sonra ama büyük konuşmamak lazım.

Youtube da eskiden olduğu gibi değil ve ben bu halini hiç sevmiyorum. Çocukları aptallaştıran bir sürü oyun kanalı ile dolu. Takipçi toplamak için yapılan saçma sapan şakalar, challenge lar, kendini şekilden şekile sokmalar :S Önceden böylemiydi ya? 3-5 sene öncesini hatırlayın. Belli kişiler vardı. O zamanlar her şey para değildi. Bu yüzden sana da hoşçakal yotutube...

Modaliza... 9 yıl önce bir anda aklıma gelen o isim. Bana çok şey kattın teşekkür ederim. Sonradan bir sürü modaliza lı şeyler türedi ama olsun. İsim annen benim:)

Takip eden, destek veren herkese çok teşekkürler. Kendinize iyi bakın. Hoşçakalın...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder