3 Kasım 2017 Cuma

Neden yazmıyorum?

Neden yazmıyorum artık bende bilmiyorum. Aslında o kadar da boş vaktim oluyor gün içinde. Eskisi kadar haz vermiyor sanırım:/ Ama bu akşam bir şey oldu ve tekrar deli gibi yazma isteği geldi ve işte yine burdayım.
Evlilik hazırlıkları, hamilelik günlüğü derken bebekle hayata geçiş yapalı 16 ay oldu. Doğum Hikayemden sonra kızım Kumsal ile ilgili hiçbir post girmediğimide farkettim. Aslında hep aklımda olan en başından beri hafta hafta gelişimini paylaşmaktı ama olmadı ne yazık ki. İnşallah bundan sonrasına kısmet artık.
Aaa bu arada hala blog yazıları okuyan var mı? Bu blogu 2010 yılında açtığımda oldukça revaçtaydı blog yazarlığı. Onun yerini şimdi youtuber-lık aldı sanırım. Okuyor takip ediyorsanız eğer ses verin, yorum yazın lütfen bileyim kimler burada;)

Yeni postlarda görüşmek üzere.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder