31 Ağustos 2017 Perşembe

Aradığınız Her Şey İçin Tek Bir Yer!

 
A101’i muhtemelen hepiniz duymuşsunuzdur. Bu mağazayı, diğer mağazalardan ayıran farklı bir durumu var. Bence, çok uygun fiyatlarla istediğim her şeyi burada bulabilmek bu mağazayı tamamen diğerlerinden ayırıyor.

Örnek verecek olursam, geçen günlerde evdeki çamaşır makinemiz bozuldu. Haliyle yeni bir çamaşır makinesi almam gerekiyordu. Piyasadaki çamaşır makinesi fiyatlarını görünce ise gerçekten çok şaşırdım. Bu denli yüksek fiyatların varlığından haberim yoktu. Bir süre fiyat takibinde kaldım. Her gün araştırdım, farklı yerlere baktım. O hafta perşembe günü A101’in internet broşürünü gördüm. Tamamen bilinçsiz bir şekilde bakarken mağazalarında çamaşır makinesi satışının olduğunu fark ettim. Hem de piyasadaki tüm mağazalardan çok daha uygun fiyata bir çamaşır makinesi satışıydı. Vakit kaybetmeden hemen mağazaya gittim ve çamaşır makinesini düşünmeden satın aldım. Çünkü, o kadar araştırma sonucunda uygun fiyatlı ve kaliteli bir ürünü gördüğünüzde gerçekten “düşünmeden alma” eylemini hemen gerçekleştiriyorsunuz. Çamaşır makinesinin ücretini kasada ödedikten sonra, evime kadar teslim edebildiklerini öğrendim. Üstelik de bunu tamamen ücretsiz şekilde yapacaklarını söylediler. Bu hizmete kurulum da dahildi. Benim için o devasa büyüklükteki mağazalardan hiçbir farkı kalmadı A101’in. Hatta alışverişte ilk tercihim oldu diyebilirim.

Sizlere bahsetmek istediğim esas konu çamaşır makinesi değil. Başka yerlerden alınan her ürünü çok daha iyi fiyatlara aynı kalitelerle alabilecek olmanız. Eğer ben acele etseydim ve hemen bir çamaşır makinesi alsaydım, çok daha uygun fiyatla aynı kalitede satın alabileceğim bir ürünü kaçırmış olacaktım. Bu nedenle internetten fırsatları takip etmek çok önemli. Ayrıca, A101 internet broşürlerinde hem o haftaki hem de bir sonraki haftaki fırsat ürünlerini önceden paylaşarak müşterilerin takip işlemini kolaylaştırıyor. Eğer sizde A101 de var olan iki haftalık fırsat ürünlerini takip etmek isterseniz internet sitesine bakabilirsiniz. A101 bu ürünleri “aldın aldın” koduyla tanıtıyor. Sadece fırsat ürünleri değil, o hafta indirimde olan ne varsa broşürde yer alıyor. Kolay bir şekilde siteyi takibe alabilirsiniz. Bunun dışında A101, zaman zaman belli kategorilerde çok güzel indirimler ya da avantajlı tekliflerle de karşımıza çıkabiliyor. Vakit kaybetmeden broşürlere göz atmanızı tavsiye ediyorum. Ancak her hafta sitesini takip etmek istemiyorsanız ya da broşürleri incelemeyi kaçırıyorsanız A101’in uygulamasını Android ya da iOS işletim sistemine sahip tüm mobil cihaz ya da tabletlerinize yükleyebilir, haftalık indirim ve fırsatlardan anında haberdar olabilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder