26 Ekim 2014 Pazar

#BalKopuguBursada


Bursa da, Balkopugu Gizemin organize ettiği gerçekleşen en büyük Bursa blogger buluşmasının detaylarından bahsedeceğim sizlere.
Bursa da son birkaç yılda blogger sayısı 3 katına çıktı. Daha önce ki yıllarda, ilk bursa blog buluşmasını gerçekleştirdiğimizde sayılıydık. Ama Gizemin etkinliğinde gördüm ki kocamann bir aile olmuşuz. 
Almira Otel de 75 kişilik harika bir etkinlik gerçekleştirdik. Daha önceleri instagramdan veya bloglarından takip ettiğim birçok kişiyle tanıştım. Ankaradan, İstanbuldan gelen güzelliklerle harika zaman geçirdik. 
Girişte bulunan sunum masası gözkamaştırıcıydı desem fazla olmaz. MyWishEvent tarafından hazırlanan masada çekilen sayısız fotoğraf yanımıza kar kaldı. Böyle bir güzellik her zaman karşımıza çıkmaz.


Cupcakeli pasta. Ahhh ne desem ki:) Görüntüsü anlatmıyor mu sizce de herşeyi. Ha-ri-ka
Ellerine sağlık Cansu Çakar


O gün yemelere doyamadık. Çay, kahve ve açık büfe servis herşey kusursuzdu. Nasılda tabağı dolduruyorum:)



 Gizem in "En çok okunan bloglar" sunumundan yeni bilgiler kaptık.Bildiğimi sandığım doğrular aslında doğru değilmiş. Özellikle bu sunum için çok teşekkürler Gizem.



Pöti Kr Organizasyon un hazırladığı sevimli köşeyi de çok sevdim. Her taraf pembeler, cupcake ler olunca nereye bakıp fotoğraflayacağımızı şaşırdık.



 Ve biiizzzz. Milyon tane fotoğraf içinden sevgili MutluBirkare Meltem in gün boyunca çektiği fotoğrafları kullandım görsellerimde hep. Teşekkürler.


Etkinlik sponsorumuz Pakmaya'ya
Almira Otel' e
Hediye gönderen tüm sponsorlara 
Teşekkürler.

Bursalı bloggerları biraraya getiren Gizem en büyük teşekkür sana. Yeni etkinliklerde görüşmek üzere.

1 yorum:

  1. seni tanıdığıma çok mutlu oldum gerçekten yine görüşürüz insallah :)

    YanıtlaSil