6 Aralık 2013 Cuma

Yeni Keşfim: FaceDermo


Son zamanlarda dermokozmetik ürünler üzerine birçok online satış yapan site ortaya çıktı. Bunların bazıları iyiydi beğendik, bazılarında zor durumlar yaşadık, yaşayanlara tanık olduk. Benim son zamanlarda diğer bloglarda da adını sıkça duyduğum ve sonra merakla sitesine girip incelediğim ve yeni keşfim dediğim bir site var. FaceDermo
Online alışverişte bizim için ilk önemli olan güvenilirliktir değil mi? FaceDermo tam da öyle. Merak ettiğiniz herşeyi en kısa sürede cevaplayan bir müşteri hizmetleri ve aldığınız ürünü hemen gönderen bir satış ekibi var. 
Bunun dışında birçok siteye göre bence uygun olan fiyatları ve kampanyaları.. Facebook sayfalarını mutlaka takip edin, çünkü inanılmaz kampanyalar olabiliyor.
Site de neler var neler yok size uzun uzun anlatmayacağım. Ama aradığınız birçok şeyi bulabileceğinizi garanti edebilirim. Sanırınm biz kadınların ilgisini en çok dermokozmetik ürünlerden makyaj kısmı çekecek her zaman olduğu gibi;) Vakit kaybetmeden sizleri siteye ışınlıyorum.
Şimdiden hepinize iyi alışverişler:* 




Kampanyalardan benim gözüme takılan birkaç indirim şu şekilde
 
 

2 yorum:

  1. iletişim sıfır hizmet kalitesi yok ürün paketlemeyi bile bilmiyorlar!!

    YanıtlaSil
  2. aynen oyle ulasamiyorum urunum hala gelmedi ne zaman gelecegi mechul kimseyle irtibat kuramiyorum ki

    YanıtlaSil