13 Mayıs 2013 Pazartesi

Instagram Günlükleri #23

Manic Panic ten aldığım pembe renkli saç jölesi ile saç uçlarımı istediğim zaman pembe yapabiliyorum artık. Bununla ilgili bir video bile çektim. İzlemek isteyenler TIK TIK!

Havaların ısınmasıyla birlikte kuzenlerimle orman sezonumuz da açıldı. Bol bol yeşillik, mangal, kahvaltı fotoğrafları görebilmeniz mümkün artık:)

Nivea dan aldığım harika bir paket! Yazın terlemeye son! Miss kokularla geziyoruz bundan böyle. Ve bunun yanında o dart mükemmel düşünülmüş. Odama astım hemen gelip geçerken sallıyorum, stresimi atıyorum! ;)

 Bursa Kültürparktan ufak bir kesit.. Akşam yürüyüşleri için harika bir yer.

 WhatsApp böyle güzel bir fotoğraf alınır da, sevinilmez mi?

Tirilye sevdamı duymayan kalmadı umarım:)) Bu da yine haftasonu yapıaln tirilye kaçamağından bir kare. Şu güzelliğe bakın demiyorum, sizde mutlaka birgün Tirilye ye gelin görün diyorum. Geldiğinizde bana da haber vermeyi unutmayın:*
 
 
 #instacollage ile bu haftalık instagram günlüklerine son veriyorum. Yeni görülecek, gezilecek, yaşanacak ve fotoğraflanacak güzel günler var.

XOXO

5 yorum:

  1. Bende manic panic renkli saç jölesi aldım ama malesef seninki gibi durmadı bende :/

    esyvogue.blogspot.com

    YanıtlaSil
  2. pembe saçların çok tatlı görünüyor canım :)

    YanıtlaSil
  3. Tirilye adasını bir dizi çekiminde keşfetmiştim, 5-6 sene oluyor sanırım
    çok çok beğenmiştim, ziyaret etmeyi çok isterim

    YanıtlaSil
  4. Çok hoş fotolar. Tirilyee birlikte gidelim birgün

    YanıtlaSil
  5. ay pembe jöleye bayıldım,harika olmuş canım,e-tabi saçlarda güzel maşallah dahamı güzel durmasın:)

    YanıtlaSil